این مطالب ارزشمند رو النا نوه ی خالم یک سالشه واستون نوشته سعی کنید استفاده کنید و درکش کنید
نوشته شده توسط : امیر ♥
زززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززظظززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز زز ططططططططط زبببببببببببببببببببببببببببببببببببنننئمو ئدو .وموئ ر لررررر
09:57
 

نئات ز بر ررررررررررررررررررررررررررررررررررررا666666666666666ذذذذذذذذذذذذذذذ
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                    
 
 
 
 




:: برچسب‌ها: النا دست نوشته های النا کوچولو , یک ساله , نوشته ی رمز دار , فک کنم فقط یک ساله ها میفهمن چی نوشته ,
:: بازدید از این مطلب : 775
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 شهريور 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
fatemeh در تاریخ : 1392/6/11/1 - - گفته است :
سلام منو بهش برسون بگو فاطمه گفت با اون تیکه آخرش موافق نیستم چشم فاطمه جان من حالا بهش میگم دیدمش ولی من هر چی بهش میگم اون حرفه خودشو میزنه حاال عکسشو میذارم تو وب همه عاشقش بشن

/weblog/file/img/m.jpg
zahra e در تاریخ : 1392/6/10/7 - - گفته است :
استفاده کردم
درکشم کردم حالا بهم سربزن وبگو باچه عنوانی بلینکمت! مرسی از توجه و درکتون چشم حتما

/weblog/file/img/m.jpg
Me در تاریخ : 1392/6/10/7 - - گفته است :
من که فیض بردم عجییییییییییییییییییییییب!! خوشا بحالت خوشا به شعادتت ♥ من که پیشش بودم اینقدر درکش نکردم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: